6 Aralık 2011 Salı

yolunu gözlediğinin yoluna düşmek!

Dün ne afacanlık doluydu,yazmaya bile üşeniyorum!
Lakin oğlanla öğle uykusuna dalıp,akşam uyanınca,kendime geleyim diye balkona çıktım,
yaprakların birbirine dolanmasını izledim,
öyle güzel esiyor ki,Eylül'den kalma dersin...

İlk defa bu yıl aşure yolu gözledim,yapmaya kalkışamadım,getiren de olmadı...
Spor ayakkabılarımı geçirip ayağıma,sıkıp uzun bağcıklı pardüsemin kuşağını,ellerim cebimde yürüdüm market yolunda...
Raflar da aşure aradım aradım,en gerilerde bir tane buldum,huzura kavuştum.
Öğütülmüş fıstık bulamayınca,kabuklusundan alıp,
bir de gözüme takılan su bardaklarından bir kutu,
bir de o kokusunu pek sevdiğim yumuşatıcıdan,
bir de her ne almaya gidersem gideyim önünde beliriverdiğim patateslerden tarttırdım.
Oh!

Eve yürüdüm,yürüdükçe açıldım...
Fıstıklarımı annemle telefonda konuşurken ayıkladım,rendeledim,aşureyi kardeşime pişirttirip,fıstıklara bulayıp,son sabır resmini çekip yedim,yedim yedim...
Kendime geldim!

6 yorum:

Deli Anne dedi ki...

ohh yarasın:)

Fosi dedi ki...

yarasın yahu,razıyım :)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Ay bu sene ben de hala yiyemedim. kendim denesem becerebilir miyim acaba? afiyet olsun

FADİŞ dedi ki...

afiyet bal şeker olsun, bizim apartmanda da dağıtan olmadı daha ben de yapayım bari, çok severim, yapılış seramonisini:)

Nilgün Komar dedi ki...

afiyet olsun..

kpsszede dedi ki...

afiyet olsun.inanır mısın bilmem ama ben de aynısını yaptım;yapmaya üşendim zaten gamzeule baya bir zor olacaktı,komşu momşu da yok zaten getirsin...ben de marketten alıp hazırlarından,Allah razı olsun bunu akıl edenden diyerek indirdim mideye,çok şükür,aşerginliğimiz gitti:)