13 Aralık 2011 Salı

Geçmiş hikayeleri, gelecek telaşeleri...


Dolu dolu geçen günlerden merhaba...
Hiç bitmeyen planlardan,yetmeyen zamandan başını kabuğundan çıkarmaya korkan kaplumbağa gibiyim...
İnsan kendinden bi tane daha istiyor zaman zaman...
Kendi kendime konuştuklarımı not ediyor gibiyim buraya...
Dün;
Topkapı gümrükte,gümrüğe takılan bir posta için yarım gün sağ vezneden,danışmaya,danışmadan vezneye mekik dokuduk,Panorama 1453 müzesine uğrayıp,kulaklarımızla,gözlerimizden içimize geçmişle geleceğe dair pek çok harika hissiyatlar doldurduk...
Bugün;
Oğlanı okula götürürken birkaç kişi ile selamlaştık,oğlanları kaynaştırma gününü kararlaştırıdık,eve döndüm kahvaltı edip,çayımı da yanıma alıp,pek iyi hissettiğim birinin yanında içtim,konuştum,yapacağı yemeğin soğanlarını kavurdum...
Küçük oğlanla hazırlanıp,abiyi okuldan almaya çıktık,bahçede koşup oynadıkça onları izledim...
Elele evin yolunu değiştirip parka giderken,ekmek ile lolipop aldık...
Parkta bir elimde ekmekler,arabalar,ağzımda lolipopum oğlanları izledim,salladım...
Eve dönüp,hazırlanıp,yolda arkadaşla buluşup kursa gittim,markete uğrayıp,patates aldım,ayak parmaklarımın ucunda yükselerek yukarıdaki minik kalpli peçetelerden aldım...
Yarın;
Annemi,babamı,halamı,teyzemi ve yengemi akşam yemeğine bekliyorum,
Perşembe;
Oğlanı okula bıraktıktan sonra yarım duran puzzle devam edicem,arkadaşımın mevlüdüne gidicem...
Cuma;
Kahvaltıya ayrı,öğleden sonra ayrı misafirim var,onlarla ilgilenicem...
Haftaya yeni planlar yapıcam,oğlanlarla oynıycam,lakin birde oturup dikiş dikesim var ki,ona ne ara vakit bulucam hiç mi hiç bilmiyorum...

3 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Sana senden bir yetmez Fosim, bir kaç tane lazım:) Kolay gelsin

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

maşallah.
ne kadar boş ve tembelmişim ve bir o kadar da üşengeç . yazık yitip giden zaman :(

Hilal dedi ki...

bazen ben de kendimi klonlatsam diyorum :P vakit su gibi, yetmiyor hakikaten bazen. yine keyifle okudum yazdıklarını