7 Ekim 2011 Cuma

oğlanlarım!

Hayat çabuk geçiyor oğlanlarım,
İsterim ki ne isterseniz olun iyi/kötü ama iyi bir baba olun.
Bu gece bir kere daha anladım ki,bütün dünya da bir çocuğun kalbinde yer edebilmişsen ne mutlu sana!
Bu gece;
halsizlik hallerini,okula gitmek istemeyişine verip,biraz da kendi halsizliğimden anlayamayıcınca,
gece içini dışarı çıkarmış haline uyandırılınca,
korkma deyişimin bile seni ne kadar rahatlattığını görmek,
bir şey istermisin dediğimde,
bir tek seni istiyorum anne,sana ihtiyacım var,seni çok seviyorum deyişinle,
gecenin bir yarısı anneni iyileştirmiş,güç yüklemesi yapmış,ortalığı temizleyiverişine şaşırttın ya!
Benim de sana ihtiyacım var gördün mü,
hani dün atıştık ya,
büyümekle olmuyor bak!

4 yorum:

pnr/cnr dedi ki...

"bütün dünya da bir çocuğun kalbinde yer edebilmişsen ne mutlu sana.."
bu cümlenin üstüne, gerek var mı yoruma..

FADİŞ dedi ki...

Kıyamam ne güzel şey bunları duymak bir yavrudan, maşallah kuzulara:)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

"bir tek seni istiyorum anne,sana ihtiyacım var,seni çok seviyorum deyişinle"

her derde deva iksir

rumma dedi ki...

Allah bağışlasın kuzucukları...Nazarlardan korusun..

selam ve dua ile..