8 Ekim 2011 Cumartesi

geçmişi gözetlemek!

Çocuklarımın gözlerinde çocukluğum...
Yaramazlıklarım,zaaflarım,heyecanlarım,gözlerimi yaşartan anlar...
Aynılar...
Orta son talebesi iken,katıldığım şiir okuma yarışması neticesinde,ödülüm olan parayı almaya gittiğimde,
benim gibi ödül alan birkaç kişinin,binadan çıkana kadar konuşmalarına kulak misafiri olmuştum,
Biri hamburger yemeye gidelim dedi,
bir diğeri hepsini dolar yapmak istediğini söyledi,
ben ise anneme hadi gidip ayakkabı alalım demiştim...

Büyük oğlan para biriktirir,arada bir eser,hadi paraları bitirmeye gidelim der...
Lakin onun da biriktirdiği paralarla aldığı ilk şey,bir çift ayakkabıdır...

4 yorum:

Maya'nın Cicileri dedi ki...

ben de bazen kendimi annemde görürüm, annem de bende... bu çok büyük bir güzelliktir bence.. güzelliğiniz kaybolmasın inşallah, hepinize sevgiler...

yastuf dedi ki...

ne guzeldir kendini gorebilmek..MasaAllah, gule gule giysin ins...

Bahar YORGUN dedi ki...

canım benimde aklıma geldi şimdi bak... lisedeyken bir çanta gördüm bayıldım resmen gelip gidip bakıyorum fiyatını soruyorum ama malum maddiyat mümkün değil. bende bileklik örüp satmaya başladım epey birikti. tam alacakken annem "benim ayağımda ayakkabı yok ne çantası" dedi. bende parayla anneme ayakkabı almıştım.

deniza17 dedi ki...

Ne güzel anlatmışsın! Demek ki genetik bir durum var ortada 8)))