20 Nisan 2011 Çarşamba

yaramazlıklarımızdan bir tutam...


Evleneli neredeyse 7 yıl olmak üzere,
üçüncü yemek masasını kullanıyoruz.
İki oğlanla olabilecek olanları gördükten sonra,
üçüncü masayı hafif ve tamamen ahşap olarak tercih ettik...
Bu küçük kuzu bey,
pek sinirlidir kendisi...
Eline geçirdiği her neyse masanın üzerine çıkıp oturur ve elindekiyle üzerine vurur vurur...
Çizgifilmi de masanın üzerinde izlemeyi tercih eder,
uykusu gelse ilk masanın örtüsünü alıp örtünür...
Canı istesin sandalyeleri yatırıp,tersinden kayar,elleri ile kendisini kaldırıp ayakları ile sallanır...
Hepsi tamam da masayı ortaya çekip,
mutfak çekmecesinden aldığı kepçe ile avizenin taşlarını krmasının sebebi nedir bilemedim...
Herhalde diyorum,
öyle hareketsiz canlarının sıkıldığını düşünüyor olmalı :)

13 yorum:

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Haha çok güldüm :)) Kırk yıl düşünsem masayı ortaya çekip kepçeyle avize taşı kırmak aklıma gelmezdi. Yaramaz şey... :)))

şengül ilbay dedi ki...

maşallah sübhanallah Allah nazarlardan korusun :)

sümeyye dedi ki...

fırlama da ondan :) tatlı bır fırlama hemde

Limon çiçekleri dedi ki...

Yaramazlıkları bazen çekilmez olsada ileride o onları bile özleyebilirsiniz,benden söylemesi:)

içimizdeki karnaval dedi ki...

Oyy maşallahh , hiç sinirli görünmüyor canım benim ..Yoksa bizi mi kandırıyor fotoğrafta :))
aynı sıkıntı bizde de var.yemek masası tanınmaz halde...Biraz büyüsün diye bekliyoruz artık :))

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

:)))))))
fosicim aman dikkat bitanem.
yerlerde oynanan ilginç oyunlar bulmalısın bunlar süperman olmaya özenmeden:))

İkiz Annesi dedi ki...

41 kere maşallah paşaya:)
Amanın diyorum senin masanın çektiklerini benim koltuk çekti sanırım.Amma avize olayına bir şey diyemiyorum:))

Küçük Mucizem dedi ki...

masayı ortaya mı çekiyor?? nasıl yani ya. içine ne kaçmış ki bu bıdığın o masayı çekebiliyor :)allah esirgesin :)yalnız kepçe olayına koptum :))

FADİŞ dedi ki...

Maşallah kuzuya, söylenecek bir şey yok:)

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Ay ben biliyorum bunu :)Alem çocuklar. İyiki üstünden düşmemiş fosim. Allah korusun. Maşallah bakışına gözlerine bittim bu haylazın.

Cocukla Cocuk dedi ki...

Bu erkek çocukların enerjileri inanılmaz , yeme yerken bile oturamıyorlar hakkaten. Fırlatma olayları bizde de aynı maalesef. Hepimize kolay gelsin.

muko dedi ki...

:))
Allah yardımcın olsun öncelikle ancak bu günler geçince arayağın ilk şey yaptığı afacanlıklar olacak

sevgiler

Kmp3 dedi ki...

Maşallah çok tatlı :)) aLlah bağışlasın