15 Nisan 2011 Cuma

kendi kendime!

 Ben sadece yaşıyorum çok yavaş,çok hızlı...
İçimdekilerin heyacanından çogu zaman kalbim küt küt hızlı hızlı atıyor...
N'apıyım seviyorum...
Bir sevdiğimi bırakıp bir diğeri ile devam ediyorum,sonra ona yine geri dönüyorum,öyle karmaşık ama her sevdiğim benimle devam ediyorum...
 Zaman zaman çokça telaşlı,birşeyler geç kalmış,yahut tam zamanıymış gibi hallerim!
Kah bir ezan sesinde,kah bir simitçinin bağırışında telaşı dolar içime geçmiş günlerin...
Karmakarışık zihnimde kelimeler,
bir ipin ucuna dizip sürüklesem,yahut bir uçurtmanın peşisıra uçuruversem...
Şşştt sakin ol,sakin ol sakin...
Birazcık evlat,birazcık torun,birazcık anne,birazcık eş,birazcık arkadaş,birazcık öğrenci,birazcık kendime kalamıyorum ben...
Hepsini çokça yaşıyorum ,hayatıma,zamanıma,bereket diliyorum...

8 yorum:

evinnesesiveamigurumi dedi ki...

ne güzel ifade etmişsin
kendimden birşeyleri alıp gitti sanki zaman yazıyı okurken :))

İkiz Annesi dedi ki...

Çok güzel bir yazıydı canım.Para çantana ayrıca bayıldım çok hoş:)

defne naz dedi ki...

her zaman ki gibi kısa ve öz anlatmısın. Evet ben de diyor ve sana katılıyorum.

Küçük Mucizem dedi ki...

sofrandan, cebinden , evinden , mutluluğundan bereket eksik olmasın arkadaşım

ODİL SEZEN METİN dedi ki...

Bozuk para çantası harika olmuş, çok şirin.. Anlatım her zamanki gibi yine muhteşem..Yüreğine sağlık..

Hilal dedi ki...

her zamanki gibi yine çok güzel ifade etmişsin kendini. ha bu arada, o cüzdan da ne şirin olmuş , ellerine sağlık

GÖNÜL dedi ki...

çok güzel anlatmışsınız para çantası harika ve çok şirin ellerinize sağlık sevgiler

içimizdeki karnaval dedi ki...

Duygularını ne güzel dile getirmişsin...