14 Nisan 2011 Perşembe

biraz biz...

 Gözlerimin önünde topluyorum sevdiklerimi,
Hani şöyle geçerken bile önünden takılsınlar gözlerime...
 Her sabah seviyorum minik bahçemdekileri,
Daha çabuk büyüyorlar sanki,lezzetli lezzetli :)
 Ah bu iki minik afacan kuzu kardeşler...
Ne çok şey katabilirim isimlerinin önüne....
Anne balkondaki bahçesinde,minik oğlanlar gözetleme kulelerinde :)
 Havalar pek değişik dimi,
Dört mevsimi bir hafta da yaşar olduk...
İki oğlan bir anne dolaşırlerken,güneşli bir günde,büyük oğlanın alalım mı diye sorduğu
elmalı kumaştan,yine onun isteği üzerine pijama dikildi.
Abi kardeş yarım elma oluverdi...
 Fosi bu modeli pek sevdi,yandan fiyonklu kimonolu oğlanları oldu :)
 Hatta baba bir akşam bize de dik bunlardan dedi,
Ama fosi aynı kumaştan bir daha bulamadı...
Bugün günlerden yağmur...
Salonun orta yerinde,sehpanın üzerinde anne oğul safaride...

11 yorum:

Küçük Mucizem dedi ki...

ayy yerim ben o kıvırcık kafaları. tebessümlere bak. hiç solmasın e mi?

pijamalar süper. bence de dikmelisiniz kendinize.

2. fotodaki bitki ne? önce çilek sandım.yapraklarından dolayı

Fosi dedi ki...

amin :)
Eğer kumaştan bulabilirsem,bir elmanın iki yarısı dört dilim olacak :)
Evet çilek,ve minicik henüz büyüyen çilekler var resimde,..

sümeyye dedi ki...

ayy küçük kuzuyu böyle cok sıkı sarasım geldı dıyeyım :D cok mınnak yahu :D

Fosi dedi ki...

:)
Sümeyyem dili dışarda minik kuzum benim o...
Pek küçük değil aslında yaşına göre
Hatta iyi bile,resimde biraz minik durmuş sadece.
Gelsen,bende sana sarılsam :)

ODİL SEZEN METİN dedi ki...

:) nasıl şeker o kuzular öyle, gözlerdeki parıltıları enerji verdi..
Kimonoları çok güzel, büyük kuzu zevkliymiş..

Nedret dedi ki...

Ne güzel kıvırcıklarınız varmış meğer:) Yerim onların çıkı nanaklarını:)) Allah bağışlasın.

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

Nasıl güzel bu suratlar yarabbim.MAŞALLAH o minik dilini severim ben onun kıvırcık şeyler:)))

ellerine sağlık canım kimano harika olmuş.

betul dedi ki...

fosi siir gibi anlatsin ben hep dinleyeyim. kivircik kuzularinda nanaklarina buseler kondurayim

FADİŞ dedi ki...

Maşallah kuzulara. Çok tatlılar meraklı minikler, bayıldım fotoğraflara. Pijamalar da çok güzel, ellerinize sağlık:)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ne güzel yazıyorsun.
sade, duru, su gibi okuyorum.

ONLARUYURKEN dedi ki...

yavrularınz çok şeker maşaallah
kimonolar dikişide kumaşıda harika ellerinize sağlık