8 Nisan 2011 Cuma

bir küçücük yelkencik...

Hergünün bir planı var,
bazısı insanın kendi palnlarını bozabiliyor,bazen hiç planda olmayan hoşluklar sunabiliyor...
Bazılarının keyfi çok çabuk kaçabiliyor,bazıları en küçük hoşlukla tüm günü mutlu geçirebiliyor...

Hani nanelerim vardı ya benim camımın önüne süt kutusunu kesip içerisinde yetiştirdiğim...
Öyle hoşuma gidiyordu ki görüntüleri,perdeyi kısaltıp izliyordum onları mutfaktayken...
Dün de bi bakayım diye perdeyi kısalttığımda yerlerinde olmadıklarını,papatyalarımın da çiçeklerinin kopmuş olduğunun gördüm.
Şaşırdım bir an,düşündüm ama ne olduğunu bulamadım,üzüldüm...
Bir kaç saat sonta bir kuşun toprağı temizleyip,düzeltip,yuva yapmaya çalıştığını gördüm.
Bir kuş benim minicik süt kutumu kendine yuva seçmiş,sevindim...
Hani cama vurup bi izin falan isteseydi ben ona da yapardım bir kutucuk,
ama yinede mutlu etti beni,hiç arkada kalmasın gözü,ben onun yumurtalarına da göz kulak olurum,
ee bizde anneyiz dimi,halden anlarız...

Yapılacakları yapıyorum da bazen plana uymayan şeyler oluyor,
beklenen gelmiyor,
hiç hesapta olmayan biri çıkageliyor,
Hayat bazı planlarımı bozsa da,devam et diyor bana,arada niyetini boşver,kısmetinle devam et diyor...
Nanelerime karşı yumurtaya sevin diyor...
Beklenenin gelmemesine üzülmek yerine,gelene sevin diyor...
Geçenlerde komşum olsun istiyorum diye bir mesaj yolladım evrene,
Bunu isterken düşündüğüm kişi ile konuştuk bugün :)
Demek ki oluyormuş içten isteyince,
hatta bunları yazarken bir mail de aldım,hiç plansız bir hoşluk ta ordan gülümsetti beni...
Yeni bir iş teklifi daha,teşekkür ederim,benimle birlikte hayallerimi büyüten ortak olan herkese...

Birde hiç gitmeyen yorgunluğum var,uykumla birlikte,binip bir yelkenciğe,yorgunluğu uzaklara atıp,uykumu alıp dönücem...

7 yorum:

Gul/İnn dedi ki...

yeleknecik çok tatlı..ve naneli kutuda büyüyecek yumurtalar..hayat tamda dediğin gibi..

İkiz Annesi dedi ki...

Hayat bize güzelliklerini getiriyor ama bazen biz görmek istemiyoruz galiba.Nane kutusunda minik yumurtalar:))

Sümeyye dedi ki...

yeni komşularınız oldu desene,çok sevindim :) yelkenli çantayı pasajda görüp bayılmıştım,ellerine sağlık...

ada ve deniz dedi ki...

çok güzel bir çanta:))

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

hayat nerde ve nasıl sürer bilinmiyor değilmi.
hiç ummadığın anda cam önünde yeni bir aile sana arkadaş olacak belki bizlerde anneye çaktırmadan çekilecek fotoğrafları görebiliriz:)
sevgiler

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Anne kuş nereye yuva yapacağını iyi bilmiş ;) Hayat sürprizlerle dolu Fosicim. Her şey gönlünden geçen gibi dilediğince olsun.

Yelkenli çanta ise...Her zaman ki gibi çok güzel. Eline emeğine sağlık.

Küçük Mucizem dedi ki...

senin kuş yine insaflıymış. benimki yatak odasının penceresini seçti. ve görmen lazım pencerenin halini:(