8 Mart 2011 Salı

ne iyi etmişiz...

Nerden başlayacağını bilmez bazen insan...
Hah işte tam oradayım...
Ruhum rüzgarda savrulan kar tanesi gibi...
Kah gülüyor,kah düşlüyor,en çok da seviyor...
Bugün günlerden kar...
Çocuklar gibi sevindiğim günlerden biri...
Heyecanla kalk kalk kar yağıyor diye eşini uyandıran benim!
Dün akşam benim sevdiğim bardaklarda çay içelim diye tutturan ben,
bu sabah kendi sevdiği bardaklara çay dolduran O!
Sabahın yedisinde elinde fincanlarla kara karşı çay içen biziz!

Mayış mayış oğlanların biberonlarını temizleyen O!
Sütlerini hazırlayan ben!
Biberonları kendine ve abiye servis eden minik bey!
Aynı battaniye altında ayaklarını uzatıp biberon içerken çizgifilm izleyen iki kardeşi izleyen biz!
Ah biz,
ne iyi etmişizde evlenmişiz...


5 yorum:

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Allah bir ömür boyu bozmasın bu tabloyu fosim :) Mutluluğunuz daim olsun.

Fosi dedi ki...

Amin Dilekcim,
Hepimizin mutluluğu daim olsun inş.

İkiz Annesi dedi ki...

Allah bozmasın canım benim.
Bir atan kalpleriniz hiç ayrılmasın.
Sevgiler..

Küçük Mucizem dedi ki...

mutluluğunuz daim olsun

muko dedi ki...

mutluluğunuz bir ömür boyu sürsün inş...
sevgiler