8 Şubat 2011 Salı

bugün benim,ben anlatsam!

 Annem en çok bilmediklerinden korkar,
Ondandır ki abim ve bana her şeyi anlatır,
Üstelik hiç de kandırmaz bizi...
Aşıya gidince dahi acımayacak diyenlerin aksine hep acıyacağını söyler...
ama ekler,
''azıcık''der.
Azıcık acıyacak,ben senin yanındayım,elini tutuyorum ve seni çok seviyorum.
 Bu üç kelime bir cümle içerisindeyse eğer annem de korkuyordur aslında bilirim.
Yine de anlatır tane tane,iğne,ilaç,pamuk,bu da doktor amca,hemşire abla der gözyaşları ile gülerek...
Ben ağlarım,annem sarılır bana,üç kelimelik cümleyi tekrarlar,takrarlar,tekrarlar sıra sıra...
 Hiç  bitmez çözümleri vardır onun,korkularımdan arındırır beni oyunlarla...
Hiç görmediğim oyuncaklar çıkarır hiç olmadık anlarda,
Korktuğumun yerine oturtur beni kurduğu oyunda...
Doktor olurum bir anda,
önce oyuncağım ben olur,sonra ben olurum onun yanında...
Kocaman bir masal anlatır bana annem,
Aralara da hep katıverir üç kelimelik cümlemizi...
Her ne varsa sevdiğim,buluşurlar masal da,beni de aralarına alırlar usulca...
Masal biter,herkes kendisi olur,
bakarım ki hala yanımdadır,elimi tutuyordur ve beni çok seviyordur...
Annem demişti zaten biliyordum,
Acıyacaktı azıcık...
Azıcıkta acIdı zaten,annemin dediği kadar azıcık...
Masal bittiğinde ben sünnet olmuştum bile!
Eve dönüş yolunda annemin kollarında uykuya daldım bile...

17 yorum:

betul dedi ki...

hayirli olsun masaAllah oglusa. ne derler damat oldugunuda görürüz insaAllah

sevimlihayat dedi ki...

canım benin nasılda burnumda tütüyor yayamas

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

Damatlık günün öykülerinide yazarsın inş.
MAŞALLAH oğluşa artık O bir abi:))

İkiz Annesi dedi ki...

Maşallah ağbi olmuş demek:)Allah damatlığını görmeyi de nasip etsin .

nohut oda dedi ki...

kurtuldun ınsallah ıyı yaptın bence cok zor olmadı ınsallah..opuorum mınnakı yanaklarından aferın ona.olduda bıttı masallah..

lolipu dedi ki...

Amanınnn Maşallah sünnet mi oldu bu delikanlı:)) Maşallah maşallah.

içimizdeki karnaval dedi ki...

Hayırlı olsun , maşallah sünneti aradan çıkarmışsınız....Okula başladığı , diploma aldığı günleride görürsün inşallah

Şenay - Doğa dedi ki...

Canım...hikaye tadında okudum sünnet anını..allahım saglıkla huzurla damatlık gunlerını de gostersın bızlere...

Küçük Mucizem dedi ki...

darısı nice güzel günlerine inşallah.

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

geçmişler olsun demeli yeniden :)
ne şanslılar senin gibi anneleri var canım...

Hülya dedi ki...

ah canım hayırlı olsun!

zeynep dedi ki...

Geçmiş olsun kuzuya,maşallah abi olmuş artık :)Bende kara kara düşünüyorum,yaptırsam mı yaptırmasam mı diye...Siz nasıl bi yöntemi tercih ettiniz? zor oldu mu?nasıl oldu,ayyy çok sordum galiba :))

Sevgiler...

muko dedi ki...

maşaallah çok tatlı

çokkk geçmiş olsun rabbim damatlığını göstersin inş.

YeMeK vAkTi/AyLiN dedi ki...

Damatlık günlerine inşallah ne kadarda ttalı maaşallah

Cocukla Cocuk dedi ki...

Maşallah minik beyimize, çok güzel anlatmış bugününü :)
Sevgiler,

e. t. dedi ki...

çocuklarda güven duygusunun gelişmesi için ne kadar da önemli oysa annelerinden hep doğruları duymak ve her zor anlarında annelerini yanlarında bulmak.
Hayırlı olsun...

pembemavi dedi ki...

Allah daha nice güzel günleri birlikte yaşamanızı nasip etsin inşallah. Çok çok geçmiş olsun...