6 Ocak 2011 Perşembe

sessiz,sakin...

Bugün,içimdekileri anlatacağım kimse yok telefonumun rehberinde...
Bugün,içimdekileri yazacağım hiç bir adres yok belleğimde...
Bugün,buraya geldim işte.

Günler aynı hızla birbirini kovalıyorken,
Bir hastalıktan öbürüne geçerken,
her bir an daha da değerleniyor!

Sümeyye'nin anneliğine seviniyor,Gülcan'ın bebeğini seviyorum,
Ayşe'nin yazdıklarını okuyup,içime huzur dolduruyorum...

Yaramazlıkları kayıt altına mı almalı,hastalıkların seyir defterini mi tutmalı,
gelen geçti deyip çokta takılmamalı mı?

Hayatımın bir köşesine oturmuş,sessiz sakin kendimi izliyorum,
Hayaller gerçekleşiyor yavaş yavaş,sindire sindire...
Yine de birşeylerin telaşı var içimde,
birşeyleri yetiştirememe korkusu inceden inceden...
Nedenleri sorgulayıp duruyorum,pek çok şey ve pek de bir şey yok arasında gidip gidip geliyorum...

Biraz geçmiş,biraz gelecek,biraz da bugün de dolanıp dururken,
hayatımın bir köşesinde oturmuş,sessiz sakin kendimi izliyorum...

10 yorum:

Ayşe dedi ki...

Iyi ediyorsun bence, oyle olmali bazen de, sessiz, sakin dinlemeli insan kendini de...
Bu arada kuzular mi hasta? gecmis olsun canim yaa...

LiLa dedi ki...

Fosi; bende sana aynen katılıyoum...

Fosi dedi ki...

Lilacım,
özlemişim seni görmeyi :)

Fosi dedi ki...

Ayşecim,
kuzular çok uzun bir hastalıktan sonra epey iyi,küçük oğlan iki gündür arıza yaptı yeniden,çabuk toparlayacak gibi bu defa...
iyi geliyor,kendimi dinlemek,sahiden çok iyi geliyor...

Deli Anne dedi ki...

Geçmişler olsun Fosim.. her yerde hastalık var sonbahardan beri.. dilerim çarçabuk şifaya kavuşurlar.. ve dilerim biraz sakinleriz, ağırdan alırız hayatı..

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

inişlere acil şifalar. canım,an ları gönlünce yaşa ve geçirki ben öyle istedim diyebilesin :)
herşey gönlünce ve güzelliklerşle olsun canım

sümeyye dedi ki...

Hala hasta ısenız cıdden tez şifalar..
<sen dinle kendini sonra güzel ,rengarenk hayallerinle gel bizlerde şenlenelim olur mu..
sevgiler

sine'mden dedi ki...

ne güzel söylemişsin fosicim de,benim şöyle sessiz sakin kendimi dinleyecek bir vaktim nedense pek bulunmuyor...hepinize en acilinden şifalar gönderiyorum :)

İkiz Annesi dedi ki...

Çok geçmiş olsun kışı yağmuru sevmeme rağmen kızlardan sonra bir an önce bitsin ister oldum.Kuzular bir kurtulamıyor hastalıktan:(
İnsan arada ihtiyaç duyuyor sadece kendisini dinlemeye..

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Fosim yine hasta mı çocuklar :( Bizde aynı durumdayız. Akşam iyiyiz, sabah kalkıyoruz hasta.

Bazen, ben de kulisten izlerim hayatımı. İzlemek ve dışarıdan bakıp yorumlamak iyi geliyor kimi zaman insana.