24 Aralık 2010 Cuma

tığ çantası

 Bir varmış ,bir yokmuş,
21.yüzyılda,zararlı oyuncaklar çokmuş...
Bir anne hep en iyisini ister ya,
O'da öyle yapmış...

 Bir tığ,biraz da ip ile başlamış örmeğe...
Örmüş,örmüş,örmüş,bir sürü hayal arkadaşı olmuş.
 Tığları,yünleri çoğalmış...
Fosi'den tığları ve iğneleri için çanta yapmasını istemiş,
Pino'nun kendisi için yaptığı logoyu da eklemesini söylemiş...
 Fosi düşünmüş düşünmüş...
Hayaller kadar rengarenk olmalı demiş,
hayal arkadaşlar gizli saklı içerde dururmuş ya,
Bu çantanın da içi dışı birbirinden farklı olmalıymış,
Hayalleri oluşturan ekipmanlardanmış tığ,o yüzden ağaçların gövdelerini onlardan yapmış...
mavi gökyüzüne pofuduk bulutlardan iğnelikler hazırlamış...
iki orman arasındaki minik ve tertemiz derede yaşayan küçük kırmızı balıklar yerleştirmiş...

 Uzunca bir müddet çocuklar hastaymış ya,
Birgün yağmurdan sonra güneş açıvermiş,belki gökkuşağı çıkar diye beklemiş fosi,minik oğlanlarla...
Onca beklemeye çıkmayan gökkuşağını çantanın saplarına işlemiş fosi...

Büyük oğlanın öyle hoşuna gitmiş ki bu çanta,kumbarasındaki paralara karşılık,kalemleri için bu çantadan istemiş annesinden...

 Fosi,küçücük bir orman yapmış Hayal Arkadaşlarım için,
Hayal ekipmanları ile zararsız oyuncaklar örerek,hayal arkadaşlarının  kocaman bir orman dolusu olmasını dilemiş...

Ve galiba,onu çok mutlu etmiş :)

41 yorum:

Deli Anne dedi ki...

ayyyyy içim gitti yahu! hem hikayesi var, hem zarif, hem sevecen hem de çok özenli çok... bayıldım Fosi'm.. gerçekten çok uygun düşmüş Hayal arkadaşlarıma.. tebrikler

sergun dedi ki...

muhteşem bişey olmuş bu! anlatımı ayrı güzel, renkler ayrı, fikir ayrı.. çok çok beğendim..

Hilal dedi ki...

diyecek şey bulamadım. rengarenk, cıvıl cıvıl, harika...
ba-yıl-dım :)

bu arada burada senden cevap bekleyen birkaç soru var, dilersen:)

http://hilaltimur.blogspot.com/2010/12/emzirme-reformu-mimi.html

oytunla hayat dedi ki...

süper olmuş hemde duble süper :)
fikrine ve emeğine sağlık...
tam hayal arkadaşlarıma göre olmuş...

neduk dedi ki...

Çok şeker. Bayıldım. Ellerinize sağlık. Sevgiler.

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Fosimmmmm...

Beni nasıl mutlu ettin anlatamam. Ben sadece tığılarım için bir çanta düşlerken sen bütün hayalleri sundun önüme. Öylesine güzel ki kullanmaya kıyamayacağım :)

Eline, emeğine, yüreğine sağlık.

Canımsın. Varollll.

Özlem Mercan dedi ki...

Harika süper ne diyeyim çok güzel olmuş yaaa bayıldım gerçekten ellerine sağlık

elif-kayra dedi ki...

çok güzel olmuş çantanın renkleri bir harika,ellerine emeğine sağlık.

pembepasaj dedi ki...

Hem kendi hem masal gibi anlatımı bi harika :) Ellerinize sağlık..

Tiryaki dedi ki...

yahu nefis bişey olmuş bu!
ellerin dert görmesin :)
ba-yıl-dım

dshandmade dedi ki...

Söyeleyecek söz yok bu noktada. şahane olmuş. anlatışın ondan da şahane. her ikisi için de tebrikler.

kedicibasi dedi ki...

çok ama çook güzel olmuş oranda dolaşıp kenardan bakan pisiyi sevesim geldi:))

kedicibasi dedi ki...

orman yazacaktım tuhaf anlamlı birşey yazmışım:(

sümeyye dedi ki...

oyy becerıklı hatun ellerıne saglık!

ÖZLEMCE dedi ki...

muhteşemmm

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

bayıldımmm bayıldımm ellerine sağlık hikayesiylede muhteşem görüntüsü ve renkleriyle süper.

sevgiler öpüyorum

sule dedi ki...

ellerinize sağlık harika olmuş :)

Fatoş Öztürk dedi ki...

Çantaya bayıldım çok şeker olmuş ellerinize sağlık.En içten sevgilerimle...

ada ve deniz dedi ki...

çok güzel bir çanta olmuş, ellerinize sağlık

celebi74 dedi ki...

çok güzel olmuş şekerim! umarım sağlık konusunda da iyi haberlerini alırız

GÖNÜL dedi ki...

HARİKA HARİKA SÖYLENECEK SÖZ BULMAK ZOR :)
ÇOK BEĞENDİM

Hülya dedi ki...

Renklere bayıldım! Sevgiler Hülya

Bahar YORGUN dedi ki...

canım harikasın süper süper süper olmuş ellerin dert görmesin

selmatozan dedi ki...

Söyleyecek söz bulamadım, öylesine güzel yani:)))

KOVA KADINIYIM BEN... dedi ki...

bunların hepsi resmen bir masal parcası olmus coks eker

edaca dedi ki...

superrrrr olmus ellerıen saglık arkadasım

HaNdE... dedi ki...

vallahi mest oldum yahu :):)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

tüm dilekleriniz gerçek, yeni yılınız kutlu olsun!♫ Sevgilerimle ♫

Ayca Karaoglan dedi ki...

inanılmaz güzel olmuş! hele o gökkuşağı sap kısmına bayıldım! :) ellerine, fikrine sağlık :)

CEPAYNASI dedi ki...

bu nasıl güzel bir şey böyle:))
ellerine,gönlüne sağlık....

yaruze... dedi ki...

harikulade bişey bu,can-ı gönülden tebrik ederim sizi.Bloğunuzu yeni tanışıyorum ve öyle görünüyor ki müdaviminiz olacağım.
Sizi de beklerim.
Sevgiler...

Fosi dedi ki...

Deli anne

teşekkür ederim,ne güzel ifade ediyorsun hissettiklerini :)


sergunum,

çok teşekkür ederim.

Hilalcim,bekleyipte göremediğimiz,gökkuşagını işlemeye kalkışınca,
tabiatın renkleri epey renk kattı çantaya,teşekkür ederim,
Çok geç kalmış gibi görünüyorum benden cevap bekleyen sorulara,birazdan gelip bakıcam onlara :)

Fosi dedi ki...

oytunla hayat,
öncelikle hoşgeldin,duble mutlu ettin,teşekkür ederim.



Nedukcum teşekkür ederim.

Fosi dedi ki...

Dilekcim,canım benim canım benim...
Bir hoş oldu içim,rahat rahat kullan,hayalsiz bırakma,masallar yarım kalmasın :)

Fosi dedi ki...

özlem mercan,hoşgeldin,teşekkür ederim,yorumları okudukça kızarmaya başladım,yanaklarım da da bir sıcaklık hissediyorum sanki :)

Fosi dedi ki...

elif-kayra,hoşgeldin,teşekkürler

Fosi dedi ki...

pembe pasaj,hoşgeldin,ne çok yeni kişi tanıdım,
çok teşekkürler,görüşmek üzere,

blogun yayılmalıklardan,uzun uzun dolşmaya niyetliyim :)

Pino dedi ki...

muhhteşemmm:)))) facebook'ta görüp hayran kalmıştım, şimdi hikayesini de okuyunca bayıldımm... ellerine sağlık sevgili Fosi:)) Mutluluk getirsin sevgili Dilek'e bu şahane çanta:D
sevgiler kocamannnn:D

Latife dedi ki...

bu çok çok çok güzel oldu! Ellerine sağlık! Biliyorsunuz sizin blogda bahar havası var ))) Çoçuklar da MashAllah 41 kere!

meri dedi ki...

Bayıldım bayıldım bir daha bayıldım.Çok güzeller.Elleriniz dert görmesin.Hayalleriniz bol olsun.http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=1945367075041642696#overview

Fosi dedi ki...

teşekkür ederim Meri,latife ve pino :)