3 Kasım 2010 Çarşamba

mutlu son :)

büyük oğlan okuldan gelir ve sorar
anne boya kalemleri aldın mı bana?
evet aldım oğlum
hani nerde?
odaya gidip çekmeceyi açan anne boya kalemlerini gösterir
büyük oğlan
aa diyerek sevindiğini belli eder.

anne elini tekrar çekmeceye götürüp sevdiği çizgi kahramanın üzerinde resmi olan not defterini gösterir
büyük oğlan
aaa diyerek sevincini bi hayli vurgulu belli eder

anne elini tekrar çekmeceye götürüp rengarenk balonları teker teker gösterir
büyük oğlan
aaaaaa diyerek şaşkınlığını belli eder

anne elini tekrar çekmeceye götürüp abaküsü gösterir
büyük oğlan
aaaaaaa vay be!
diyerek şaşkınlığını bi hayli vurgulu belli eder

anne sadece
yaaa
diyerek kendine koşan oğluna kollarını açar.


buraya uğrayan,tebessüm eden,kendinden birşeyler bulan herkese keyifli bir gün diliyorum.

5 yorum:

FADİŞ dedi ki...

İşte bu, mutlu son:)) sadece onları böyle mutlu görmekte bize yetiyor.

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Çocuklarımızın mutluluğu bizim mutluluğumuz...

Bahar YORGUN dedi ki...

Zaten kendine değil de onlara alıpta onların mutşuşuğunu görünce mutlu oluyor insan :))

Ayşe Naz'ın Annesi Şeyda dedi ki...

Evet tuhaf ama ben gitti önce o geldi, ben bitti biz başladı.. Bu öyle bişey ki artık ömrümüzün sonuna kadar önce onlar sonra biz olacak galiba..

Fosi dedi ki...

Evet Fadiş,yalnız bu defa şaşırmasının nedeni,hepsini bir arada vermem,genellikle zor zamanlara saklar,teker teker aparım sürprizi