5 Kasım 2010 Cuma

bonibon süpürüyorummm :)

Bu gece,hatta dün,hatta ondan önceki gün,
hani hastaydı ya minik oğlan...
Sabah babamızın iyileşmiş bu deyip attığı kahkahanın sesine uyandım!

İyileşmiş,iyileşmiş...
İyileşir iyileşmez de mutfağa el atmış,akşamdan abinin sürpriz günü için yaptığım kurabiyelerden artan bonibonları da evin her bir yanına dağıtmış,un ufak etmiş...
Sabahın sekizinden beri evi toparlama çalışmaları dahilinde henüz bonibon kutusu da bulunmuş değil,girmediği delik kalmamış yani..

Oysa dün bütün eve yeni bir şekil vermişken,hatta kendime bir köşe bile yapmışken,hatta yarın dinlenirim deyip akşamdan silip süpürmüşken...
Herşey sil baştan yeniden...

Oysa dün,O hastayken,ben hüzünlüyken biraz,düşünceliyken çokça...
Oysa bugün,dolanıyor ya bıcır bıcır ortalıkta,ben düzeltiyorum o bozuyor ya,yastığı yorganı çekiştiriyor ya benimle,cetvelle bana yapıştırıp gülerek kaçıyor ya,
yakalayıp gıdıklaya gıdıklaya öpüyorum ya...

Olsun iyileşti ya...

15 yorum:

pembemavi dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Onlar sağlıklı olsunlarda tüm yorgunluğumuza değer... Hastayken başuçlarında beklerken hiçbirşey yapamamanın acziyeti insanı daha çok yoruyor...
Gözlerinden öpüyorum ufaklıkların

sümeyye dedi ki...

oh geçmiş olmuş :) sana da kolay gele bacım :) mutlu olun hep :)

ada ve deniz dedi ki...

geçmiş olsun

Hilal dedi ki...

geçmiş olsun canım, iyi olsunlar da artık toplamak biz annelere :) sevgiyle kal

Deli Anne dedi ki...

şükür, atlatmışsınız.. kurabiyeler de iştah açıcı..

Fosi dedi ki...

pembemavicim,teşekkür ederim,aynen dediğin gibi hiç bir şey yapamıyor olmak çok daha yorucu,üzücü,neyseki şimdi çok daha iyi...

Fosi dedi ki...

sağolasın Sümeyye 'bacı' :)

Hayatımda ilk defa kulanıyorum bu kelimeyi :))

Fosi dedi ki...

ada ve deniz,hoş geldin,grüşemiyoruz bi hayli zamandır :)teşekkür ederim

Fosi dedi ki...

haklısın Hilalcim,iyi olsunlar yeter,
gerçi öyle dağıtıcı ki,yemek masasının sandalyelerini ters yatırıp kaymaya çalışıyor,ben topluyorum peşi sıra o ters çevirip kaymaya çalışıyor :)

Fosi dedi ki...

teşekkür ederim,Deli anne,ufaklıklarıda al gel,kurabiye yiyelim :)

serrose dedi ki...

canim kurabiye cekti yok yok canim bonibon cekti yok yok canim bonibonlu kurabiye cekti :( ellerine saglik

odulun var bende

FADİŞ dedi ki...

Geçmiş olsun. İyileşmiş ya ,gerisi mühim değil. Onları sağlıklı koştururken görmek bütün yorgunluğa deyiyor. Maşallah kuzuya.

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ben geçmiş olsun diyene kadar iyileşmiş :) ne güzel :D

Fosi dedi ki...

serrosecim ödül için teşekkürler,
yapıp göndersem sana bu kurabiyelerden,
inanki isterdim...

Fosi dedi ki...

haklısın Fadişcim,sağlıklı sağlıklı dağıtsınlar evi :)


teşekkür ederiz bahar,önlemimizi erken aldık,ve biraz hızlı atlattık,
birazcık hırıltı dışında başka birşey kalmadı:)
kedi gibi hırlıyor ama mayışıklıktan eser kalmadı:)