8 Eylül 2010 Çarşamba

bayram...

Sürprizim var sana dedim,
hadi söyle dedi,
şimdi olmaz okuldan dönünce dedim,
tamam dedi,beni çok sevdiğini söyledi ve gitti...
Üstelik O'da bir sürprizle geldi ve elimi öpüp alnına koydu.
Her defasında,her öğrendiğiyle anneliğimin kademe kademe ilerlediğini tarifsiz bir şekilde hissediyorum...
Ama ama benim sürpriz O'nu hayal kırıklığına uğrattı,hatta ağladı...
konuştuk...
Nasıl hissettiğimi anlattım,
sarılıp teşekkür etti...
Oğlum büyüyüyor,anneliğim büyüyor,ben büyüyorum...
Büyümek ne çok güzel şey katıyor bize,
sıkıntılar,ne iyi tecrübe ettiriyor...
ağlamalar ne çok rahatlatıyor...
sarılmak ne iyi hissettiriyor...
senden olana kendini anlatmak ne iyi geliyor...
Şimdi...
öğrendik ya el öpmeyi,
hazırladık ya bayramlıkları,
öğrendik ya bayramı...
Bayram da hüzünleri saklayıp,kocaman gülüşleri ortaya çıkarmayı...
kocaman gülmek için dişlerin fırçalandığını...
uzun bir süre idare etmeyi öğrenmek için şeker biriktirmeyi...
iyi günler için para biriktimeyi...
ve en önemlisi olumlu düşünmeyi...
Oğlum büyüyor,anneliğim büyüyor,ben büyüyorum...
Herkese Hayırlı Bayramlar diliyorum...

4 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Mutlu Bayramlar . El öpmeleriyle, sarılmalarıyla nasıl mutlu ediyorlar bizleri çocuklarımız.

eşarpkolik # modakolik dedi ki...

hayatımzın neşesi miniklerimizle ve sevdiklerimizle mutlu bayramlar...

GÖNÜL dedi ki...

aileniz ve sevdiklerinizle nice mutlu bayramlara..

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Evet hep beraber büyüyoruz bencede,gecmis Byraminiz kutlu olsun...