22 Temmuz 2010 Perşembe

yağmur damlaları...

Yağmur vururken cama damla damla,
avcumu açtım ona..
bir iki damlanın ilk heyecanından sonra,üç dört derken ferahladım yavaşça...
sonra bir tebessüm ettim gökyüzüne...
işaretler var mı hayatımızda, yoksa her şey bir işarette biz mi koyarız yerli yerine...
hiç umudumu,heyecanımı yitirmeden,
yarınlar da ben olmayacağımı bilerek bugünden...
bugünler için yapılanlardan da çok şey yapmak istiyorum yarınlar için... yağmurlar...
güneşe hazırlık...
öyle olmalı adı değil mi?
minik damlalarımız,
sonra yağmurlar ve güneş...
her yağmur damlası,dünyadan yükselmeden gökyüzüne,
gidipte yeniden geldikçe dünyaya,hayat vermiyor mu bize?
her damla dünyaya yeni bir umut değil mi?
öyle kirliki dünya,
düşen damlalarla umut var hala,
sıra bizde,
sıra yağmur damlalarımızı güneşe hazırlamakta...

8 yorum:

lolipu dedi ki...

öpülesi yanak, öpülesi ense ve koklanası ayak:)) daha ne olsun

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

bir Yağmur'um var benim bana hergün hayat veren :)

Odil Sezen Metin dedi ki...

Uff o ne tatlılık öyle maaşallah..Ne güzel yazmışsın yine, ne güzel..

Bahar YORGUN dedi ki...

canım harikasın ya.. bence bir kitap yazmalısın.. sevgiler :))

GÖNÜL dedi ki...

AMAN ALLAHIM NAZAR DEĞMESİN NE ŞEKER ANLATIMLARINIZ DA ÇOK ETKİLEYİCİ..

Ashley dedi ki...

Fosi abla ne şiriiiiiiiin bu yavruuu yaa. Minnakım ne şirinsin .

celebi74 dedi ki...

bahara katılıyorum.. kitaba doğru bir adım at kuzum..

asosh dedi ki...

kızımın adını yağmur koyacağım canım yazdıkların beni bir kez daha etkiledi...bana huzur veriyor yağmur...