5 Mart 2010 Cuma

Mesela...

Hayat...
Bazen sebepsiz ne mutlu,
Bazen ne çok hüzünlü,
Bazen ne karmaşık,
Ama hep umutluyuz yarınlardan değil mi?
Bizim bahçeli bir evimiz olacak mesela,
pembe domateslerimiz olacak ince kabuklu,
tişörtümü çevirip içine doldurucam gözüme ilişenleri...
Mesela mesela mesela...
Bazen zorda olsa yoluna girer her şey...
Bazen hiç yolunda gitmez...
Bazen hiç beklemediğin anda çalınıverir kapın,
bazen hiç beklemediğin ama en görmek istediğindir kapıdaki...
bir sarılışta hissettirebilir misin içinden geçenleri?
Şaşkınlıktan gözlerin dolu dolu yutkunur musun yoksa?
Yoksa kelimeleri ard arda mı sıralar insan?
kendine dönerek ben n'apıyorum mu der benim gibi?
Mesela mesela mesela...
iki küçük oğlan hastalanmışsa,
oturup ağlar mı bir anne?
Katıldığı bir hediye etkinliğine
istediği gibi bir hediye yetiştirememenin huzursuzluğuyla
suçlar mı kendini bir insan?
Mesela mesela mesela
Umutluyuz değil mi yarından,
herşey yoluna girecek değil mi?
küçük oğlanın diş sıkıntısı geçecek,
kızamığı geçecek,
düşmeden yürüyecek,
büyük oğlan küçük oğlanla iyi geçinecek,
bu uykusuz anne gece uykularına geri dönecek değil mi?
mesela mesela mesela...
hiç beklemediğim anda kapı çalacak
Hiç beklemediğim ama en görmek istediğim olacak kapıdaki değil mi?

12 yorum:

Sen Gelince dedi ki...

İnşallah:)

sibel dedi ki...

hepsi geçecek,h,ç merak etme .hayat inişler ve çıkışlarla dolu,insana iyi veya kötü bir sürü sürpriz hazırlıyor..anneysek hepsinin karşısında aslan gibi durabilmek için
moralimizi hiç bozmamamız lazım,en küçük şeyleri dert etmemeli.sevgiler

nohut oda dedi ki...

bunların hepsi birgün burada kalacak ben biliyorum:))

yaseminkale dedi ki...

mesela ben ne çok kırıldım... ne çok ağladım... ama her defasında gerçek dostlara rastladım...

inci duru dedi ki...

Canımm benim, duygularını çok güzel ifade ettin!... inan herşey yoluna girecek... yeter ki umudunu yitirme... her daim mutlu kalman dileğiyle, sevgiler. ;)

GÖNÜL dedi ki...

DUYGULARINI BU KADAR GÜZEL Mİ İFADE EDER İNSAN İNŞALLAH CANIM ZATEN HAYAT TEK TİP DUYGUYLA DEVAM ETSE NE ANLAMI KALIR SEVGİLER

NiLaY dedi ki...

anlatim super de ben o ayaklara bayildim :))

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Hayat...

Her dönem farklı geçebiliyor...

Gönlünden geçenlerin gerçekleşmesini dilerim.

Odil Sezen Metin dedi ki...

Hepsi geçecek Fosiciğim hepsi..Moralini yüksek tutman önemli..
Sevgiler..

fatoş kılıç dedi ki...

EVET...Bitanem mesela bir anne düşün, çocuklarına çok çok iyi bakan,mesela eşini çok mutlu eden onu her konuda destekleyen,mesela evine gelen misafirleri güleryüzüyle mutlu eden,mesela ailesinin her ferdini ayrı ayrı düşünen,mesela mesela mesela,bu kadar çok özellikleri bir arada bulundurabilen,güzel yüzlü iyi yürekli sevgi dolu,hemde yaşının henüz baharında olmasına karşılık fazlasıyla olgun mütevazi becerikli eli lezzetli birini insanlar gökte ararken yanı başında bulup da kıymetini bilmiyenlere...Sen her şeyin en güzelini hak ediyorsun ama biliyorsun en güzel olanlar en kıymetlilerdir.ve CENNET ANALARIN AYAKLARI ALTINDADIR.cenneti kazanmak da o kadar kolay olmasa gerek. Kuzular büyüyüpde birer hayırlı yetişkin olduklarında şöyle geriye dönüp bakacaksın işte meselanın sonuçlarını görmüş olacaksın.ALLAH'IN izniyle inş. MESELA......!

FADİŞ dedi ki...

Tüm hayallerinizin gerçekleşmesi dileğiyle. Ailenize ve size sağlık, mutluluk diliyorum. 8 mart kadınlar gününüz kutlu olsun.

Şenay - Doğa dedi ki...

Yanlız Oldugunu mu düşünme..
Zaman zaman...
Hele hele çoğı zaman..
Yasadığımız duygular bunlar..
Bizler Sağlam kayıklar inşa edelim..
Kıyıya bir şekil de varırız merak etme.. arkadasım...

Senı Sevdıgımızı ıse.. hıc unutma..