22 Şubat 2010 Pazartesi

kırmızı başlıklı kız /broş

kim ki şimdi bu?
mutlu,
sevgi dolu,
iri gözlü,
minik bir kırmızı başlıklı kız...
Fosi yaptı,
en sevdiği renk olan kırmızıdan...
Oğlununkiler gibi siyah iri gözlü olsun istedi,
bunun için çok uğraştı,
çünkü istediği gibi siyah iri gözler yoktu.
Tam istediği gibi olan düğmelerin altını pense ile koparmayı keşfedene kadar pek çok şey denedi...
Tam istediği gibi olunca,silikonla yerlerine yapıştırdı,
ve bu bakışları karşısına alıp,hayran hayran baktı...
minik bir tebessüm ekledi bu minik kıza,bir kaç tane de kirpik...
Aklı fikri sevmek sevilmekte olan,kırmızı başlıklı bir kız çıkıverdi ortaya...
Fosi hayran oluverdi bu minik kıza!

15 yorum:

inci duru dedi ki...

Bende hayran kaldım canım ya bayıldım... fikrine ve eline sağlık. ;) on numara!!!

GÖNÜL dedi ki...

çok şeker o kadar şirin bir ifadesi varki hayran kaldım ellerine sağlık

GÖNÜL dedi ki...

çok şeker o kadar şirin bir ifadesi varki hayran kaldım ellerine sağlık

içimdeki yolculuk (funda) dedi ki...

ifadesi öyle tatlı olmuş ki aman allahım çok sevimliii

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

hayran olunmayacak gibide değil :)
çok şirin çok tatlı

Şenay - Doğa dedi ki...

Sadece sen değil ben , Doğa , ailenin diğer bireyleri hepimiz hayran olduk :)

Ellerine emeklerine sağlık arkadaşım..

Odil Sezen Metin dedi ki...

Maaşallah yahu ne hamaratsın..Güzel ellerinden ne güzellikler dökülüyor..Ben de hayran kaldım bu cici kıza..Alttaki postundaki kuşları da çok sevdim..Ellerin dert görmesin..

biryudumhobi dedi ki...

bayıldımmm çook çok güzel olmuş bu kırmızı başlıklı kız eline sağlık.

Adsız dedi ki...

çok duygulu ve anlamlı bakıyor,şimdi konuşuverecekmiş gibi,ellerinize sağlık...

orangeflower dedi ki...

hiç bakmayın hanımlar onlar artık benim!!:)
uzun ugraslar sonucu uzaklara mutluluk götürecek olan küçük kıymızı baslıklı kızlarr:)

alonenes dedi ki...

harika ya resmen vuruldum ellerine sağlık...

Bahar YORGUN dedi ki...

selam marifetli bayan :)) hediye paketin tamamlandıysa fotosunu bekliyorum arkadaşım :)

yaseminkale dedi ki...

canım her yazında buğulanıyor gözlerim... ne kadar güzel ifade ediyorsun özetliyorsun emeğini...
seviyorum seni ve elinden çıkan emeklerini

zeyzey dedi ki...

baylıdım bu minik kıza.ellerinize sağlık harika olmuş.ben yeni gördüm.

Fosi dedi ki...

:) teşekkür ederim zeyzey...