14 Ocak 2010 Perşembe

Biliyorum,özledim!


Söyleyemediklerimiz vardır...
söyleyemediklerimizi anlayanlarımız vardır birde,
söyleyemediklerimiz onların dilinden dökülüverir cümlelere,
ve biz kendimizi onda buluveririz...
Bazan çok geride kalır insan,geçen günleri özler,
bir zaman sonra,bir önceki geçen günleri...
kokuları,şarkıları,kışı özler,
sıcak bir kahve yudumlarken balkonda dinlenen şarkıları,
çitlenen çekirdekleri...
karnım ağrıyor bahanesiyle gidecek olanı yolundan çevirip bir gün daha kalmaya ikna etmenin mutluluğuyla,
gün ağarırken,kocaman gülümsemelerle,balkon köşesinde çekilen o resimleri özler...
bir araya gelebilme zamanları ne kadar uzadı...
konuşulanlar ne kadar kısaldı...
neden?
oysa benim hala söyleyemediklerim var...
söyleyemediklerim parmaklarımdan dökülüveriyor cümlelere...
ve ben
sende kendimi bulmak istiyorum...
hadi gel!

6 yorum:

Bahar YORGUN dedi ki...

canım sanki benim duygularımı yazmışsın... hüzünlenerek ve "evet aynı ben" diyerek okudum

yaseminkale dedi ki...

yaz canım hep yaz sen ...........
hayır bahar bu ben

sevim dedi ki...

yok yok bahar ve yasminkale evet aynı ben:)

canım ne kadarda özledim seni ya artık buluşsak diyorum yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

yaseminkale dedi ki...

:))))))

Zehra Kılıç dedi ki...

sana bir sürprüüüzz ablaa;
aynı numarayı pazartesi için de yapabilirim, neden olmasın?:)

* YeLiZ * dedi ki...

ahhhh :(bende COK duygulanarak okudum.
Sayfandaki her sey cok guzel !
neyse simdi gidiyorum ,okumaya devam ..