27 Ocak 2010 Çarşamba

Aşk...

Aşk...
yürekte başlayan ve sadece orada kalan şey...
ruhun ruha dokunabilmesidir,
heyecandır!
aşk...
ne güzel şeydir...
tutkuludur,saftır,durudur...
Aşk günü yaklaşırken,
bu soğuk havalarda içim sıcacık!
her bir hediyeyi,
ruhun ruha dokunduğu aşkla,
birer birer,
sevgiyle,
dikiyorum,
güzel kokular sıkarak,
özenle paketliyorum.
Aşkın saflığına inanarak en doğal kağıdı,en saf iple karmakarışık sarıyorum,
inanıyorum ki;
Aşk tüm karmaşaları sarar ve tek kalpte birleştirir!
Aşk'la buluşsun tüm karmaşalar,
Aşk'la kesişsin tüm yollar,
Aşk'la birleşsin tüm kalpler...

5 yorum:

inci duru dedi ki...

Canım benim Aşkı çok güzel ifade ettin... Yüreğine sağlık. Her anlamda başarılarının devamını diliyorum... Sevgiler

Zehra Kılıc dedi ki...

İnandığın için yaptıgını biliyorum.
Ne kadar yorsa da, üzse de belki kırsa da..
Ellerine saglık olsun insallah.
Çok güzel görünüyor.
Bir yerlerden de tanıdık gelmiyor degil:)

orangeflower dedi ki...

Her anına bire bir sahit olmus olarak göründüğünden çok daha şahane bir şeydi..ama artık gitti.
Bilegine kuvvet, hayallerine bereket ablacım:)

Odil Sezen Metin dedi ki...

Paket ne hoş olmuş sade ve sıcak..
Ellerine sağlık..

Bahar YORGUN dedi ki...

canım fosiciğim bi hediyeleşme etkinliği başlattım katılırsan sevinirim canım