9 Kasım 2009 Pazartesi

körüklü kumaş çanta

Alışverişlerimizde poşet kullanmıyoruz değil mi?
en sevdiğimiz çocuklarımız için,
bize tüm ihtiyaçlarımızı sağlayan dünyamız için kumaş çanta kullanıyoruz değil mi?
bilinçli olduğumuzu herkes görsün!
Kendime ilk diktiğim çanta yuvarlak formda bir çantaydı,sebzeleri taşımak için daha kullanışlı olacağını düşünerek dikmiştim.
Market alışverişlerinde ise daha çok körüklü ve geniş bir çantaya ihtiyaç hissettim.
Buda tam istediğim gibi körüklü ve geniş bir çanta,çokta düzgün duruyor,yerleştirmekte çıkarmakta çok rahat.
Çok daha dayanıklı olduğu için kot kumaş tercih ediyorum.
Grogren kurdela ile de çok spor durduğunu düşünüyorum.
çantalarımdan ilki satışta
almak istersen
tıkla buraya.

4 yorum:

celebi74 dedi ki...

eline sağlık şekerim çok güzel olmuş..

Bahar YORGUN dedi ki...

körüklü iyi fikir ben niye düşünemedim yaaa??? markette kullanışlı olmuyor diye bez çanta kullanmıyordum fikrine sağlık

Birileri anlatsın dedi ki...

Emeklerine sağlık çok güzel olmuş.
Ama ben genelde aylık alışveriş yaptığım için ya devasa olmalı yada 10 adet yanımda bulundurmam gerek sanırım.

Doğa dedi ki...

Süper süper süper... çok begendım gercekten cok sık duruyor.. cok begendım..