17 Haziran 2011 Cuma

yediyi on geçe...


sesli şarkılara karışmış sesim,
gayri ihtiyari...
Ne senden öncesi,
ne senden sonrası diyorum sesli sesli...

Şimdi,hava kararmak üzere gibi,güneş batmadan biraz önceki gibi,
Denizin kenarındaki o dönme dolapta olmak isterdimi hisseder gibiyim...

Sonra zamanın hızına ayak uydurmak istercesine balerinde dönmek,sonra elele o yokuşu çıkıp yakamozu seyretmek ister gibiyim....

Tek yaşanmıyor hissiyatlar,sensiz hep bir eksiğim ben...
Kurulu saat gibi,yediyi on geçe evde olmalısın sen,
ekmeği,sütü de eklerim ben on dakikanın içine..
Sadece sen çıkagelirsin günün sonunda...
gönlünde benle sen,gönlümdeki sene dokunur soldan sağa,sağdan sola...
Tek yaşanmıyor hissiyatlar,
yarın aynı saatte gel...

4 yorum:

Küçük Mucizem dedi ki...

Allah ayırmasın bir ömür boyu

taha´s mama dedi ki...

yüregin büyükse ...koaaccamansa hissiyetlar tekte yasaniyo...rabbim kimseyi ayirmasin

taha´s mama dedi ki...

hissiyat yazicaktim:P

Maya'nın Cicileri dedi ki...

senin yazılarını çok seviyorum ben, bir de face deki ufak notlarını... hep mutlu ve huzurlu kalın inşallah...