25 Şubat 2011 Cuma

henüz küçük sayılır mış :)

Büyük oğlan bir kardeş istediğini söyleyince bugün,
İki abi olmak istiyorum,
Sana yardımcı olurum ben diye ekleyerek de ikna etmeye çalışınca...
Ol bakalım yardımcı dedim.
Ne yapmam gerekiyor dedi,
Çekmeceden bez getirebilirsin dedim,
Kardeşinin altını değiştirmekle başlayabilirsin,

Altının değiştirileceğini duyan küçük oğlan salona koşmaya başladı,
büyük oğlan peşinden,ben onun peşinden...
Kapıdan izliyorum...
Büyük oğlan zar zor ancak zıbının çıtçıtlarını açabilmişti ki küçük oğlan kaçmaya başladı.
Büyük oğlan zıbının arka uzun yerinden tutarak,küçük oğlanı durdurmaya çabaladı,peşinden koşturdu...
Benim yanıma gelipde duran küçük oğlanın başına bezi geçiriverdi...
''Anne iki abi olmak için henüz küçük sayılırım''dedi.


Küçük oğlanın son bebeklik döneminin,
büyük oğlanın çocukluğunun,
anneliğimin keyfini çıkarmaktayım,
sessizliğim ondan...

11 yorum:

içimizdeki karnaval dedi ki...

Çok keyifli bir kovalamaca olmuşş :)) abilikten istifa etmemiştir inşallah...

İkiz Annesi dedi ki...

Okurken gülümsedim ve hayal ettim.Ne güzel bir koşturmaca olmuş:))
Demek küçükmüş daha kıyamam ben ona:))

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

gözlerimin önünde koştular sanki:)))) Rabbim acılarını östermesin kuzucukların .sevgiler canım

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

:)

1 Dakika Daha dedi ki...

Herkese merhabalar...Bloglar arasında geziyordum.Sadece isminden dolayı bu blog sayfasına katıldım sonradan baktım ki bir kaç arkadaşımda bu bloğun takipçisi yazınızıda okuyunca daha keyifli olduğunu anladım tebrik ederim...

Küçük Mucizem dedi ki...

manzara olduğu gibi canlandı gözümde.süper ya. böyle abiye can kurban :)
iki abi derken?neyi kastetti? yeni kardeş mi istiyor?

betul dedi ki...

:))

zeynep dedi ki...

Akıllı kuzucuğa bak sen :))Yüzümde ki gülümsemenin sebebi küçük abi o :)Maşallah subhanallah...

GÖNÜL dedi ki...

sevgili fosi he hoş bir koşturma çok şekerler maşallah

fatoş kılıç dedi ki...

:) sen en güzel gülümsemeyi hak eden annesin:) en güzel gülümsemeyi hak eden minik abicik:)yine en güzel gülümsemeyi hak eden yaramaz kardeşcik :)

Şeyda dedi ki...

İki abi olmak istiyorum hee
sorsaydın "ya oğlum ben üç anne olmak istiyormuyum"