6 Şubat 2011 Pazar

dün,bugün,yarın...

Bugün,dün,bir önceki gün ve yarın,ertesigün...
Hiç bir gün bir diğeriyle aynı değil,geçiyor geçiyor geçiyor zaman...

Koltuğa uzanmış,çocukların sessizliğinde kedi gibi izliyorum etrafı,dünü,önceki günü,planlanmışları düşünüyorum...
Hava ne güzel!
Pek sevmem öyle camdan boş boş dışarıyı seyretmeyi...
Ama içimden geçiyor işte seyrediyorum,
rüzgar ne güzel esiyor,gökyüzünün rengi ne güzel,
ağaçlar tomurcuklanmış ne güzel...
Ne güzel karşı mobilyacının vitrinindeki heyecanlı çift,palmiye ağacı ne güzel eşlik ediyor rüzgara...
Gülüyorum,bugün pek çok şeyin daha adını mutluluk koyuyorum...

Hesapsız yaşamak ne güzel bazen,akşam üzeri misafirinin geleceğini öğrenmenin telaşı ne güzel!
Kasaptan aldığın köftelerin şeklini yuvarlayıp ben yaptım canım demek ne güzel!
Ne güzel oyuncaklarıyla oyun kurup oynayan iki kardeş,
Ne güzel eşimin getirdiği çiçekler...
Ne güzel babanın,annenin,halanın hiç beklemediğin anda zile basması,
sarmalık lahana,kaynamış süt getirip yoğurt mayalaması...

Ne güzel gecenin onbirinde masal gibi geliveren çocukluk arkadaşınla sabahlamak,
konuşmak,koklamak,gülmek,aynı odada uyumak ne güzel!
Kocaman pazar kahvaltısında biarada olmak ne güzel...
Ne güzel geleni mutlu göndeririken,içinde kocaman mutluluklar bırakması...

Ne güzel oğlanların büyüyor olması...
yarının ertesinde sünnet olmasının burukluğunu yaşayan bir annenin,annesinin yanında olması ne güzel...
Bugün,dün,bir önceki gün ve yarın,ertesigün ne güzel...

4 yorum:

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Sizi tanımış olmak da çok güzel... Hiç kaybolmasın bu şükür seansları her birimiz için... Sevgiler.

Sihirli Günce dedi ki...

Ne güzel sizi tanımış olmak.Bu yazıyı okumak ne güzel(:(:

sevimlihayat dedi ki...

herşeyin nede güzel olmasına çok sevindim canım bugünmü sünnet olayı ben çok şey kaçırıyorum bu velet yüzünden çooook

Küçük Mucizem dedi ki...

ne güzel bir post bu böyle ne güzel