11 Aralık 2010 Cumartesi

yaramazlıkların düşünürü bir minik!

Benim oğlum,hani o küçük şey,
o kocaman yaramazlıkların düşünürü minik şey...
Dertleşsek biraz yeniden hı...
Yine neler yaptı bilseniz,

Dün akşam biz yemek yerken,
O,banyonun dolabından sepetteki sabunların içinden en irisini seçip,
benim dip köşe temizlediğim salonun orta yerinde orta sehpanın ayağına sabunu sürterek,sabun tozu üretti,
Ben şokta,çok kısa sürüyor artık bu mod bende :)
Baba bi hayli sakin,gülüyor,


abi de karışıyor işin içine,oh evlere şenlik,
sabahın temizlik kokusu kalmayan evlere,itina ile sabun kokusu sindiren kardeşler el ele şirketi,
ben birde o arada telefonla konuşuyorum,halamla...
Bir ona anlatıyorum,bir babayla nasıl temizleyeceğimizi konuşuyoruz,ben biraz işin gırgırında,sonra kendime geldim birden!

ikisini de kucakladığım gibi banyoya,
süpürgeyi kaptığım gibi salona...


Sonra kurşun kalem bulmuş bu minik bey,odasının zemininde karakalem çalışmaları yaparken yakaladım...
Meyvelikten mandalina almış,her birini tane tane ayıklamış,ayaklarının altında sularını çıkarırken yakaladım...
Gece mesaisi uzun sürdü diyemi bilmem ama bu gece hiç dolanmadım yataktan yatağa,o komik rüyalarımdan da görmedim :)
Herkese keyifli haftasonları dilerim

11 yorum:

öznur-ata dedi ki...

Valla hepimize Allah kolaylık versin..bizim salonun koltukları tükenmez kalemden yeni temizlenmişti ki şimdi de pastel boya çaışması yapmış küçük bey :(ne diyelim canları sağolsun olan yine bize oluyo :((

FADİŞ dedi ki...

Kolay gelsin size:) Bizde de aynı şeyler var, tebeşirle halıyı boyamalar, duvara çizmeler, mandalinayı kabuğuyla sıkıp güç denemeleri yapmalar.

Hilal dedi ki...

bir an için benim oğlumu mu anlatıyor Fosi dedim :)) bir kitap yazılır bu yaramazlıklardan:)) tatlı yaramazlar onlar, öpüyorum hepsini

EMİNE dedi ki...

Allah yardımcımız olsun.. ufaklıklaın arkasını toplamak kolay olmuyor...

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Rahat durmadığı yanağındaki morluktan anlaşılıyor:) Kendilerine zarar vermesinler de, insan başka birşey istemiyor. Bence çocuklar annenin sabrını ölçmek için gönderilmiş minik ajanlar:)

Hülya dedi ki...

Ben yaramazların afacanlıklarına çok güldüm çok hoşuma gitti : ))

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Ahh ahhhh ahhhh Yok nu bu minik devler :))) Güler misin ağlar mısın modunda dolaşıyorum ben artık :) Ne diyem geçmiş olsun fosim

memolininannesi dedi ki...

cok guzel seyler yapıyorsunuz..elınıze saglık onluklere bayıldım ...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

yaramazlık yaptığı elleri öpeyim annesi :)

GÖNÜL dedi ki...

AMA ÇOK ŞEKER :)

Roberta Granada dedi ki...

Merhaba arkadaş, ben gelip aşk, tebrikler, her zaman hugs çok güzel şeyler var ...
http://agulhaetricot.blogspot.com
http://agulhaetricot.com
http://titacarre.elo7.com.br