12 Haziran 2010 Cumartesi

özledim mi?

Özledin mi sorusuna karşılık,
hissettiğimi ifade edebilecek bir kelime bilmiyorum...
Bir cümle kuramıyorum,bir şey diyemiyorum,
telefon elimde,sesin kulağımda gözlerim doluyor sadece...
Küçük bir zaman aralığı da olsa,
yolda iki kişi kalmak,
bir anne bir oğul yürümek her şeyden eksiltti...
sen gittin,
yarım kaldı anneliğim,
sen gittin,
nasıl uykuya daldığımı bilmezken,
her yattığımda sen dolanıyorsun rüyalarımda...
Kardeşin;
Dokunmasını istemediğin tüm oyuncaklarına dokundu ilk günlerde,
senin yatağına yattı,
suda sensiz oynadı,
senin sesinle bölünen uykularından kendi kendine uyandı...
şimdi...
Hiç dokunmuyor oyuncaklarına,
cama çıkıp senin yolunu bekliyor sabırla,
resimlerde ilk seni gösteriyor parmak ucuyla...Özledin mi sorusuna karşılık,
hissettiğimi ifade edebilecek bir kelime bilmiyorum...
Bir cümle kuramıyorum,bir şey diyemiyorum...
Çantam hazır,süpyis yumuytan hazır,
geliyoruz!

7 yorum:

sevim dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
sevim dedi ki...

bende özledim bende
ayy rabbim kimseleri ayırmasın çocuklarından
sizinki kısa ayrılıktı gerçi ama bitti nihayet
bu hafta içi gidiyormuyuz antikköye

ONLARUYURKEN dedi ki...

okurken çok kötü oldum allahtan ,kavuşuyormussunuz çok sevindim

Bahar YORGUN dedi ki...

ah canım en zor hasret bu galiba.. annemize, babamıza, sevdiğimize sabırla bekliyoruz kavuşmayı ama iş evlat olunca o zaman bambaşka.. Rabbim hiç ayırmasın.
keçe daha almadım canım pasaj.com dan almayı düşünüyorum. tavsiye edebileceğin bir satıcı var mı. malum buralarda bulmak imkansız öyle şeyleri.

celebi74 dedi ki...

allah kavuştursun canım benim...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

kavuştunuz mu?
çocuğa özlemi anlatabilecek en yakın cümleler seninkiler olmuş herhalde

Odil Sezen Metin dedi ki...

KIavuşmuşsunuzdur herhalde:) Çok güzel yazmışsın Fosi..