11 Mart 2010 Perşembe

Fosi ne yapar merak edenler varmış...

Desem ki ben...

nerden başlasam anlatmaya!
evet erken evlendim,hiç evlenmeyi düşünmeyen ben!
sanırım bazı şeylerin yaşla bağlantısı yok,
tamam dedim işte bu,kaçırmaya gerek yok:))
velhasıl,bu birliktelikten iki yıl sonra ilk oğlum,üç yıl sonrada minik oğlum katıldı bu neşeli anne babaya!
biz en başta neşeli bir aileyiz diyeyim,
çünkü çok streslide olsa iki küçük çocukla bir daha geri gelmeyecek bu yıllarımızı anılarımızı boş yere sıkıntılarla hebe edip mutsuz hatırlamak istemiyorum.
kırılmış dökülmüş,
aa bak yürümüş,büyümüş deyip seviniyorum üzülmek yerine,
çok bunaldık mutfağa giriyoruz,
bi kurabiye bi poğaça yoğurduk mu,biraz da şekillendirip pişirdikmi,
fırının önünde bekleyen minik bekçimizin heyecanı hayatıma neşe katıyor...
her öğrettiğimle tekrar öğreniyorum,
oyun oynamanın keyfine varıyorum,
bazan oturup ağladığım da olmuyor değil!
zira ben hayata sadece 1 kere geldiğimi ve 1 dakika bile geri gidemeyeceğimi biliyorum ve hiç bir şey için geç olmadığını düşünüyorum.
haftasonları yarım bıraktığım okuluma devam ediyorum,
çok sevdiğim biricik hobim dikiş dikiyorum,
anneyim,keyif aldığım bir birlikteliğim var,
ne kadar pozitif düşünüyorsam bu bana artı bir enerji olarak dönüyor,
hayatı seviyorum,
ve onu mutlu olarak yaşamak istiyorum,çocuklarımı mutlu olmayı bilen birer birey olarak yetiştirmeye çalışıyorum.
hepsi bu.
sevgiler,mutluluklar benden

11 yorum:

nohut oda dedi ki...

ohh ne güzel yazmışsın insan her zaman olumsuzları sıralayacağı yerde güzellikleri dizmeli alt alta..ve şükretmeli..

Şenay - Doğa dedi ki...

Nohut Oda yazacagım yoruma tercüman olmuşsun...

Hepimizin yaşantısın da yokmu bu inişler çıkışlar var elbet..

Dediğim gibi bizim kayığımız sağlam olsun.. her turlu sarsıntıda yol alarız inşallah..

Sen Gelince dedi ki...

Daha ne olsun:)

Odil Sezen Metin dedi ki...

:) Sıcacık bir yazı..

gulseyhan dedi ki...

ne guzel yazmıssın bak dedılerdı dersın en guzel gunlerın cocukların yanında onların senı yorması bıle guzel yataga yattıgın zaman rshat uyuyorsun yarın kuslar yuvadan uctugu zaman uykusuz geceler baslıyacak onlarada olumlu bakmak lazım ama ana yuregı ıste sevgıler allah nazardan saklasın

yaseminkale dedi ki...

fosi ne yapar merak eden ben bir alo ile halletti işini... yinede bu yazıyı keyifle okudu... çokda mutlu oldu ...

YETENEK-SİZİN dedi ki...

keyifli bir yazı yazmışınız, teşekkürler

çatı katı dedi ki...

ben yine gülümsedim postunu okurken :)
ve bir ödülün var tatlım bloğumda sahneye bekliyorum :))

sevgiler..

sevim dedi ki...

canım nede güzel dizelemişsin duyguları işte seni sevmek için başka bir yönün
seni çok seviyorum

inci duru dedi ki...

Çok güzel... canım benim, duygularını harika dile getirdin işte bu! önemli olan hayatın sunduklarıyla değil, kendi hayallerin ve ürettiklerinle huzurlu ve mutlu olabilmek... canım, mutluluk daima seninle olsun. Sevgiyle kal.

sümeyye dedi ki...

bende burayı sevdim yahu! ;)
sevgıler..