13 Ağustos 2009 Perşembe

tek dişli canavar


canavar dikmek için de ilham gelmesi gerekmiş!
Haftalardır,yüzsüz duran canavarın şekil alması için ilham,
misafirler gitmeden biraz önce gece 11 civarı gelmiş,
utanılmadan,sıkınılmadan,gerekli malzemeler çıkarılmış,
ortaya bu çıkmış,
misafire bu utanmazlığı unutturmak,birazda mutlu olması için bu canavarcık hediye edilmiş...
canavarcığın sahibi,
benimde bir canavarım oldu diyerek sevinmiş,
fosi,
bir canavar da benim olsun,
onunda bir evi olsun,
bende mutlu olayım,
diyenler için burdaymış...

13 yorum:

http://yaseminkale.blogcu.com/ dedi ki...

senin şu içindeki canavarı çok çok merak ediyorum. nasıl bi yetenek bu böyle. ellerine yürüğine sağlık canım

bahar yorgun dedi ki...

fosiiiiiiiii senin ev neredeydi hemen tarif et ilham perisiyle beraber misafirliğe geliyoruz. tabi ilham perisiyle misafirliğe gelenlere canavr hediye etme adetin bozulmadıysa :)) ellerine sağlık arkadaşım süpersin

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Çokta güzel olmuş. Kırmızı iyi bir fikir. Ellerine sağlık. Sevgiler.

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

gayet sevimli olmuş bu canavar:)

Fosi dedi ki...

sevgili bahar,

bu heyecanlı girişlerin,
bana da heyecan ve neşe katıyor,
mutlulukla sarmalıyor,
sen orada ben burada...
bir canavarcık göndersem sen gelemesende...
mutlu olsan,neşelensen,heyecanlansan...
ve heyecanıma heyecan katmaya devam etsen...

Fosi dedi ki...

sevgili inci,

yaptıklarını anlatalarak başkalarının da yapmasını sağlaman,
ne hoş bir insan olduğunun misali,
burda,yanımda olduğun
beğendiğine beğenildiğini gösterdiğin için teşekkür ederim.

Fosi dedi ki...

Bahar ve kızısı Yağmur
teşekkürler,

Fosi dedi ki...

sevgili yasemin,

bilmem,öyle çıkıveriyor arada,
biraz hayal,biraz dikiş,biraz sevimlilik,
biraz mutlu etme isteği...
ve bir canavarcık oluşuveriyor
yanıbaşımda,
teşekkür ederim.

bahar yorgun dedi ki...

sevgili arkadaşım güzel yorumun için teşekkür ederim bende son diktiğim çantaya yorumunu bekledim beğendim deseydin sana gönderecektim :)) ben birşey istemeye utanırım ama vermeyi çok severimmmmm

Fosi dedi ki...

Sevgili bahar

bende bişi istemeye utanıp,vermeyi çok severim tıpkı senin gibi...
sen bişi istemedin ki,ben hediye göndermek istedim,
anlaştık mı şimdi?

bahar yorgun dedi ki...

bu içten teklife ve sevimli canavara hayır demek ayıp olur sevgili arkadaşım. o zaman mail adresine adresimi yolluyorum ve çooooooook teşekkür ediyorum

Fosi dedi ki...

Sevgili bahar,

su an telefondan baglanıyorum,babaannemdeyim.İns.Önümüzdeki hafta ici,hayalimden bir canavar dikip,ahmet kaan'a göndericem.
Kendinize iyi bakın.

sule dedi ki...

merhaba ellerinize saglık cok güzel şeyler yapmışsınız benim blogumada beklerim sulesaribas.blogcu.com şule