27 Temmuz 2009 Pazartesi

miniklere...3

Kısaca emzirme yastığı ama...
Doğumdan sonra çok aranan eksikliği hissedilen bişi...
Beli destekliyor,bebeği doğru bir pozisyonda emzirmeyi sağlıyor,
Bebeği gaz çıkarması için yüzüstü üzerine yatırabiliyorsunuz,
Oturmaya başladığı zamanlarda etrafını minderlerle desteklemeye gerek bırakmıyor,
Birde hamişlik dönemlerinde karnınızı içine koyup rahat rahat uyuyorsunuz,
minik te bir cep yaptım kendisine,emzirirken yanımda bulundurduğum mendili yanıbaşımda bulayım diye...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba gül hanım,
bende bebek bekliyorum,
ve bu emzirme yastığını bana dikmenizi istesem,
çok işe yarar görünüyor,
daha detaylı görüşebilirmiyiz.
sevgiler
ebru akın

gül dedi ki...

merhaba ebru hanım,
bebeğiniz hayırlı olsun,
sağlıkla doğsun inş.

fosivegardenya@gmail.com

mail adresimden daha detaylı görüşebiliriz.
sevgiler benden

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Bu yastık işi çok güzel. Hamileyken bir kaç yabancı internet sitesinde görüp ben de çok beğenmiştim. Ellerine sağlık.