23 Temmuz 2009 Perşembe

miniklere...

şimdilik hepsi benim minik beyim için.

10 yorum:

Betül dedi ki...

ay ne şeker şey bunlar bayıldım, çok orijinal hem de eline sağlık annesi, güle güle kullansın küçük bey.

bahar yorgun dedi ki...

oy ne kadar tatlı bunlar onu giyecek miniş kim bilir ne kadar şekerdir. çok güzel çoooooooooooooooooook ellerine sağlık

bahar yorgun dedi ki...

arkadaşım bu arada birşey soracaktım şu şeker gibi patiklerinin kumaşını nereden temin ettin çilekli ve gemili olan merak ettim

gül dedi ki...

betül, teşekkür ederim,varsa sizde minik bir bey onada gönderebilirim:)

gül dedi ki...

sevgili bahar,
her yorumunla beni mutlu ediyorsun,teşekkür ederim.
kumaşlar ithal,
bulunduğum muhitteki bir dükkanda çeşitli branşların malzemelerini satıyorlar,
bu kumaşlarıda kırkyama yapanlar kullanıyormuş,
metresi 35 lira ve tek en,
eğer istersen alıp gönderebilirim.
yarın kumaşların web adresini yazarım sana,
şu an çok derindeler:))

ÖRECE dedi ki...

harika olmuşlar tam bize lazım olan şeyler. ellrine sağlık

zehra dedi ki...

gerçekten harika olmuş.ellerinize sağlk.ne becerikli insanlar var yahuu.güle güle giysin küçük bey sevgiler iyi haftalar

Adsız dedi ki...

gül hanım,
ben ebru:)
ben birde bu patik önlük ve gaz çıkarma bezindende 3 adet istiyorum,
renkleri istediğiniz gibi siz yapın,
zira yaptıklarınızın hepsini çok beğeniyorum.
şimdiden teşekkürler
ebru akın

gül dedi ki...

teşekkür ederim ebru hanım,
beğenmeniz ne hoş,

fosivegardenya@gmail.com

maille görüşebiliriz
ben teşekkür ederim.

Nur dedi ki...

çok şeker olmuş ellerinize sağlık..