19 Şubat 2012 Pazar

Raydan çıkmak&başka hayatlara dokunmak...

Birkaç kişi gibiyim...
Adı büyümek mi bunun?
Çocukları kurallarla boğmaya başlar gibiyken kendi çocukluğumun yolunu tutuyorum...
Ayaklarımın üşümediğinin,karnımın doyduğunun,ne renk giymek istediğimin kendi içimde karar verebildiğim lakin annemin bilir kişi olarak benim yerime karar verdiği günlere...


Tatilde,annemler de ilkokula giderken okuduğum bir kitabı buldum,''şeytan çekiçleri''...
Tostonbul Cavit bey ve yaramaz mı yaramaz,kendini hizaya sokan ikizlerinin hikayesi...
En katı yüreklinin bile yüreğinde yumuşayacak bir nokta,bir yer olduğu,bütün meselenin onun bulmak olduğunun hikayesi...


Oğlanların yaramazlıklarına ortağım bu aralar,
Onlar da bana...
Öğle yemeği hazırlamış büyük oğlan küçük oğlanın da yardımıyla...
Üçümüze altı kase,üçünde dolaptan çıkarılmış tavuklu pilav,üçünde yıkanmamış meyve...


Elimizden geldiği kadarıyla başka hayatlara dokunuyoruz işte...
Ölenlerin arkasından okuyoruz,hastaları ziyaret ediyoruz,herkes için dua ediyoruz...
Hayatı,yaşayanların kurallarından değil, yaşayarak öğreniyoruz...

5 yorum:

ummucan dedi ki...

sitenizi şimdi keşfetmiş bulunuyorum. tanıştığıma çok memnun oldum.yazılarınız resimleriniz tam bana hitap ediyor ve çok keyif aldım.sizi okumaya ve takip etmeye devam edeceğim. görüşmek üzere Allaha emanet olun.

Ashley ★ dedi ki...

Çok tatlısın kuzzuuuu :)

Bahar YORGUN dedi ki...

yeni yazını okumak için sayfana gelip bütün sayfayı baştan sona okumayı seviyorum :)

özge bayrak dedi ki...

ne içten olmuş fosi... duygulandım şimdi bak. güzel gitti şu saatte.
her yeni gün, yeni bir başlangıç oluyor bizler için, çocuklarımızla beraber bizler de büyüyoruz, zaman geçerken ise bazen isteyerek bazen istemeden dokunuyoruz başka hayatlara...
sevgiler.

yadigar olam dedi ki...

Dolaptan çıkmış tavuklu pilav ha :) Onlar hazırladıysa çiğ tavuk bile yenir dimi. :)