21 Mart 2010 Pazar

kutu yapımı

sevmediğim ne var benim?
galiba pek yok,
güzel şeyler biriktiriyorum sadece ve hepsinide seviyorum.
diktiklerimi,
kırtasiyeden aldığım oluklu kartondan minik kutular hazırlayarak,
bazen kocaman kurdela,bazen de minik bir çiçekle ama mutlaka yanına bir lavanta kesesiyle gönderiyorum.
Çünkü ben öyle böyle değil,lavantayı da çok seviyorum...Kırmızıyı seviyorum,
Minik kutuları seviyorum,
Paylaşmayı seviyorum,
kahveyi birde,ve birde sohbet etmeyi uzun uzun,
belki belki biraz da üşümeyi...
dedim ya güzel şeyler biriktiriyorum sadece,
hepsini de seviyorum...

Minik kırmızı kutunun yapılışını resimledim,
minik kutuları sevenler için,
paylaşmayı sevenler için,
kahveyi birde,ve birde güzel şeyler biriktirmeyi sevenler için...
oluklu karton
makas
kalem
cetvel
çift taraflı bant
ölçün

kesin
kenarları ortada birleştirip,payı içeri katlayın.

alt kutuyu ölçün,çizip,kesin

çift taraflı bant ile kenarları birbirine yapıştırın.

son olarak,
silikon tabancasıyla minik bir bir çiçek yapıştırın veye kocaman bir kurdela,
içinizde biriktirdiğiniz güzel şeylerden olsun mutlaka...

8 yorum:

sümeyye dedi ki...

ben evde duran bu oluklu mukavvadan ne yapsam dıye dusunuyordum..hatta sonra bu kutuyu gordum nası yapılıyor kı aceba dedım..kesın denıcem!!! mınık hedıyeler ve paketlemeler ıcın supper! telıf hakkı var mı yoksa bunun :D

orangeflower dedi ki...

ben de istiyorum :D

yaseminkale dedi ki...

süper.... ne diyim ben sana... her iş çok yakışıyo eline...

Fosi dedi ki...

telif hakkı bana keyif olarak dönüyor sümeyyecim,
paylaşmayı seviyorum,
bu gerçekten keyif verici,


yaseminkale,
teşekkür ederim,bak buralardayım benden bir ses:)

orangeflower
madem istiyorsun bende gönderirim,

sümeyye dedi ki...

temem kesın denıcem :) alıskanlık yapabılır..:P
keçe de edındım..tam da aklımdakılerı yapıyormuşsun zaten :) maymun iştahım pasaja da bır el atacak bakalım hangı bahara :D

fatoş kılıç dedi ki...

Ellerin dert görmesin yüreği küçük sevgisi kocaman güzellik

inci duru dedi ki...

Detaylı anlatım için tşkler canımm... :) ellerine sağlık.

Şenay - Doğa dedi ki...

Harikasın...
Ne kadar güzel bir çalışma paylaşmışsın emeklerine sağlık..