17 Eylül 2009 Perşembe

Cik cikli çanta

cik cik cik...
ne güzel bir ses...
elde bir arkadaş,görende bir gülüş,içe dolar neşe...
nedir bu?
tabiki cikcikli çanta,
diktiğim günden beri aldığım yorumlarla,bu tarife tıpa tıp uyan başka bir bildiğim yok!

oğlum bu yıl kreşe başladı,

haliyle bende yeni fikirler de uçuşmaya:)

öncelikle çantayla başladım ve bu çantaya takım olarak birde etkinlik önlüğü,

elinde tutup yürüdükçe sallanan ayakları ve şaşkın bakışlarıyla sevimli bir çanta oldu.

içi astarlı,gözleri düğmeden,elyaf dolgulu bu çanta ve önlüğünden birde satışta var.

tıkla!
sipariş te alabilirim.







5 yorum:

bahar yorgun dedi ki...

fosiciğim ne kadar güzel, şirin, sevimli ve harika olmuş. Emeğine fikrine sağlık. Oğlunda eminim çantasıyla daha bir zevkle gidiyordur kreşine. Kucak dolusu sevgiler :))

http://yaseminkale.blogcu.com/ dedi ki...

canım nihayet girebildim sitene sürekli hata veriyordu
ben bu cikcik çantaya bayıldımmmmm
oğluşun güzel günlerde kullansın inşallah

krizantem dedi ki...

Bayıldım sekercim bayıldım, bu ne tatlı bir çalışmadır böyle, ellerine sağlık canım...

lolipu dedi ki...

:)))) çok sevimli olmuş.

SerpiL dedi ki...

çok şeker çanta ya oğluşunun okuluda hayırlı olsun